نشست آشنایی با دوره های آموزشی انستیتو ملی فناوری اطلاعات هند در یزد برگزار می شود




سمینار آشنایی با دوره های آموزشی انستیتو ملی فناوری اطلاعات هند NIIT ، ساعت 15عصر روز یکشنبه 18 بهمن 1388 در سالن کنفرانس پارک علم و فناوری استان یزد برگزار می شود.

دبیر سمینار در نشست خبری در جمع خبرنگاران رسانه های خبری و مطبوعات یزد گفت: این نشست تخصصی با حضور مسوولین و مقامات محلی، متخصصین و کارشناسان فناوری اطلاعات و کلیه علاقمندان برپا می شود.

مهرعلی آخوندپور افزود: رامشوار مهروترا، نماینده دائم انستیتو ملی هند در ایران و مشاور استاندار اصفهان سخنران ویژه این نشست است که علاوه بر وی، دو سخنران دیگر حضور دارند.

وی هدف از برپایی این سمینار یک روزه، آشنایی کارشناسان و متخصصین یزدی با دوره های تخصصی انستیتو ملی هند دانست و تصریح کرد: دوره ها بر اساس آخرین استانداردهای آموزشی دنیا لحاظ شده که می تواند در استان یزد تحولی ایجاد نماید.

آخوندپور گفت: دوره های مهندسی نرم افزار و شبکه تعریف شده اند که در آن آموزش پژوهان پس از دو سال به صورت کاربردی با این دو مقوله آشنا می شوند و اشتغال آنها، بعد از دوره تضمین شده است.

وی تصریح کرد: کل دوره ها هشت ترم سه ماهه و به مدت دو سال خواهد بود و به دانش آموختگان مدرک بین المللی اعطا می گردد که علاوه بر تضمین شغلی، امکان ادامه تحصیل در دانشگاههای معتبر بین المللی خارج کشور را خواهند داشت.

وی خاطر نشان کرد: در دوره مهندسی نرم افزار، دانش آموختگان با مدیریت پروژه های نرم افزاری و برنامه نویسی با زبانهای رایج مانند جاوا و دات نت و در دوره شبکه با بحثهای کاربردی و تخصصی شبکه رایانه ای آشنا می شوند.

وی افزود: این نشست با مشارکت سازمان نظام صنفی رایانه ای استان یزد،پارک علم و فناوری استان یزد و شرکت تعاونی یزد تکفا برگزار می شود.

آخوندپور گفت:مخاطبین اصلی این نشست دانش آموزان، دانشجویان، دانش آموختگان دانشگاه و تمام کارشناسان حوزه فناوری اطلاعات و علاقمندان هستند و حضور کلیه افراد علاقمند آزاد و رایگان است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا